ارتش جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ وابستگی در تولیدات نظامی و دفاعی به خودکفایی رسیده است

ناخدا یکم سعادت بدنه ارتش جمهوری اسلامی را مردمی خواند و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ وابستگی در تولیدات نظامی و دفاعی به خودکفایی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، ناخدا یکم عرشه «حمیدرضا سعادت» امروز( دوشنبه، ۲۹ فروردین) در مراسم رژه خودرویی و موتوری نیروهای مسلح استان گیلان به مناسبت روز ارتش ضمن گرامیداشت روز ارتش و نیروی زمینی و ۴۸ هزار شهید ارتش اظهار داشت: ۲۹ فروردین ۵۸ روز رونمایی از صلابت و ایستادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

 

فرماندهی ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) بدنه ارتش جمهوری اسلامی را مردمی خواند و ضمن اشاره به تلاش خستگی ناپذیر ارتش عنوان کرد: در آن دوران تلاشهای زیادی برای انحلال ارتش انجام شد اما امام امت با شناختی که از نیروهای مومن ارتش داشتند و به خوبی از عواقب این امر مطلع بودند، خط بطلان بر این زمزمه ها کشیدند.
 
ناخدا یکم سعادت نامگذاری روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمان امام خمینی (ره) را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با آغاز جنگ تحمیلی و با چراغ سبز دشمن روی عدم توانایی ارتش حساب جداگانه ای باز کرده بودند بنابراین به مرزهای کشورمان یورش بردند اما این اقدام با دفاع جانانه ارتش و تکاوران مواجه شد.
 
وی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال نبرد دوشادوش بسیج و سپاه به دفع تجاوزات دشمنان پرداخت تقدیم بیش از سه هزار شهید از گیلان را مصداق بارز این امر خواند و گفت: امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران بدون هیچگونه وابستگی و با خودکفایی در تولیدات نظامی و دفاعی به قله‌های پیشرفت دست پیدا کرده است.
 
فرماندهی ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) از جمله مصادیق مردمی بودن ارتش را حضور به موقع در امداد و حوادث به ویژه در دوران شیوع کرونا اعلام کرد و ابراز داشت: دریادلان ارتش جمهوری اسلامی در ناوگان شمال تحت رهبری مقام معظم رهبری همانند پیشکسوتان دفاع مقدس آماده جانفشانی و صیانت از ملت سرافراز و قهرمان ایران اسلامی هستند.
 
 
کد خبر 1166970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha