ارتش جمهوری اسلامی تا آخرین نفس پای امنیت ملت ایران ایستاده است

شفیعی گفت: این اطمینان را می دهیم تا زمانی که خون در بدن سربازان شما در ارتش هست و تا زمانی که نفس داریم پای امنیت، آرامش و آسایش تک تک شما ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم دشمنان این مرز و بوم خیالی باطل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، امیر «حسین محمد شفیعی» در مراسم رژه روز ارتش که امروز (دوشنبه 29 فروردین) در مقابل لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد، بیان کرد: روز ارتش و روز حماسه آفرینی های نیروی زمینی محوری قهرمان را خدمت همههمرزمان در ارتش و خانواده های آنها تبریک می گوییم.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین ادامه داد: در 28 فروردین سال 1358 امام خمینی (ره) با تدبیر مدبرانه خود و با آینده نگری که داشتند مهر تائیدی بر ارتش زدند و روز 29 فر وردین را با عنوان روز ارتش تعیین کردند و طی بیانیه ای دستور فرمودند در این روز یگان های مسلح جمهوری اسلامی در شهرها رژه رفته و تکلیف کردند بر مردم به ارتش انقلابی احترام کرده و از آنها استقبال کنند.

 

وی عنوان کرد: ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی تمامی تلاش خود را کرد و بعد از آن و در دوران دفاع مقدس هم اگر ارتش نبود به جرأت می توان گفت امروز ایرانی با این عظمت، اقتدار و جغرافیا نداشتیم زیرا تجزیه طلبان و ایادی آنها برای تجزیه ایران اسلامی نقشه ها کشیده بودند.

 

امیر محمدشفیعی اعلام کرد: ارتش جانفشانی هایی را در مسیر استقلال میهن کرد و در دوران دفاع مقدس همکاران و همرزمان ما در ارتش دوشادوش همرزمان و هم قطاران در سپاه، غیورمردان نیروی انتظامی و آحاد جامعه تلاش کردند در برابر دشمن تا به دندان مسلح ایستاده و به لطف خدا و با هدایت رهبر کبیر انقلاب توانستیم به پیروزی برسیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بعد از دفاع مقدس همکاران و همرزمان در تمامی عرصه ها و در دوران بیماری منحوس کرونا تمامی تجهیزات، امکانات و نفرات را برای آسایش مردم پای به کار آوردند.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین یادآور شد: در حال حاضر مأموریت سنگین مراقبت مرزی بر دوش همکاران ماست و در جای جای مرزهای ایران مستقر هستیم و این اطمینان را می دهیم تا زمانی که خون در بدن سربازان شما در ارتش هست و تا زمانی که نفس داریم پای امنیت، آرامش و آسایش تک تک شما ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم هیچ یک از دشمنان این مرز و بوم خیالی باطل داشته باشند.

 

کد خبر 1167020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha