حرکت در مسیر عدالت و قسط از ویژگی های مهم ارتش جمهوری اسلامی است

آیت الله عابدینی گفت: ویژگی مهم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این است که برای عدالت و قسط و در همراهی و پیروی از انبیا و اولیای الهی و ائمه اطهار به پا خواسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم رژه روز ارتش که امروز (دوشنبه 29 فروردین) در مقابل لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد، بیان کرد: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به همه نیروهای مسلح، ملت شریف و مومن ایران اسلامی، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مستضعفان عالم که این ارتش پشتیبان آنهاست، تبریک می گوییم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ویژگی های منحصر به فردی دارد که او را در بین همه ارتش های دنیا و نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و مهمترین و اولین ویژگی این است فرمان از خدا گرفته است به طوری که در آیه 60 سوره انفال آمده است هر نیرویى در قدرت دارید، براى مقابله با آنها (شمنان) آماده سازید تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید.

 

وی عنوان کرد: خداوند متعال دستور داده این ارتش قیام کرده و رسمیت یافته و موجودیت از ناحیه خدا تثبیت شده است و ویژگی مهم دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این است که برای عدالت و قسط و در همراهی و پیروی از انبیا و اولیای الهی و ائمه اطهار به پا خواسته است.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: خداوند متعال، آینده روشن و پیروزی قطعی را به نیروهای مسلح به فرمان خود نوید داده و آینده جهان، آینده برقراری عدل، قسط و آینده پیروزی بندگان صالح خداست یعنی جنگ جویان آتش افرزو و تروریست های بین الملل بساط شان برچیده شده اما عدالت خواهان بندگان صالحی که برای امر خدا و نجات مستضعفان عالم قیام کرده اند اینها پیروز می شوند.

 

وی تصریح کرد: بر اساس آیات قرآن شما به یاری دین خدا به پا خوسته اید و خدا شما را یاری می کند و هیچ کس بر شما غلبه نکرده و پیروز همه میادین شما هستید، زیرا خداوند سبحان هر دستی را بخواهد بر شما مسلط باشد را قطع می کند و دست حمایت خود را برای نیروهای مسلحی که در راه رضای او قیام کرده اند، خواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین توضیح داد: نیروهای مسلح آینده واضح و روشن دارند، اگر در دنیا از نیروهای مسلح آمریکا سوال کنیم شما در خلیج فارس چه مأموریت و رسالت انسانی دارید نمی توانند رسالت انسانی تعریف کنند و عملیات تروریستی، ظلم و قتل و عام جلوی خود می بینند.

 

وی گفت: ولی نیروهای مسلح ما کسانی هستند که دارند حمایت می کنند آن هم حمایت موثر و همین باعث شده یمنی که نه نیروی مسلح قوی و نه اقتصاد قوی داشت همین یمن، آمریکا و عربستان و هم پیمانانش را به زانو درآورد و شکست مفتضحانه را نصیب آنها کند.

 

آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: این ارتش در لبنان افتخار می آفریند و بساط داعش ساخته شده توسط آمریکا، انگلیس و سعودی را برچید و نیروهای مسلح ما با استقامت پای کار بوده و ان شاالله آینده روشن برای جهان اسلام و مقاومت اسلامی تحت رهبری بزرگ مرد قدرتمند عالم، رهبر فرزانه انقلاب را شاهد خواهیم بود.

 

کد خبر 1167041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha