واکنش ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر هر تجاوزی  دندان‌شکن خواهد بود

امیر شاطری گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز اقتدار هر ابرقدرتی را در هم شکسته است و بدون شک هرگونه تجاوز به مرزهای کشور پاسخ دندان‌شکن خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،امیر سرتیپ دوم «جلیل شاطری» امروز (۲۹ فروردین) در مراسم رژه گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در بلوار پاسداران و در جوار پارک شهدای گمنام بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: امروز زمین و آسمان شاهد رشادت‌های شهدای دلاوری است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانشان را تقدیم کردند تا ایران بماند و ایرانی در امنیت و آرامش زندگی کند.

 

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: ما سربازان ولایت و گوش به فرمان ولی فقیه برای اقتدار ایران اسلامی هستیم و به همه گروه‌های معاند و مخالف اعلام می‌کنیم که دستور آتش به اختیار صادر شده است.

 

وی در ادامه تأکید کرد: هر گروه یا فردی که قصد تجاوز به میهن اسلامی را دارد باید تسلیم شود و برگردد یا باید مقابله کند و ما آدم‌کش نیستیم اما با متجاوزان مقابله سختی خواهیم داشت.

 

امیر سرتیپ دوم شاطری بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان رهبری است که اقتدار هر ابرقدرتی را درهم شکستیم و برای حفظ اقتدار ایران هرگونه تجاوز به مرزهای کشور پاسخ دندان‌شکن خواهد داشت.

 

گفتنی است، رژه ۲۹ فروردین، روز «ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی» با حضور باشکوه نیروهای مسلح مستقر در استان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه شرایط کرونایی برگزار شد.


این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تأمین استان، جمعی از مدیران استانی، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم همراه بود.


رژه ۲۹ فروردین در بیرجند به ‌صورت خودرویی و از خیابان پاسداران به سمت بلوار پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

کد خبر 1167055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha