ولایت مداری سرلوحه ارتش جمهوری اسلامی ایران است

امیر رضایی گفت: وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های مسلح ما با سایر نقاط جهان، سرلوحه قرار دادن ولایت مداری و گوش به فرمان بودن به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امیر «ابوالقاسم رضایی»، امروز (دوشنبه 29 فروردین) در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیراز گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر نیروهای مسلح با تمام توان خود همواره به تهدید دشمنان پاسخ داده است.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس افزود: نامگذاری 29 فروردین به نام روز «ارتش» توسط امام خمینی (ره) هدیه بزرگ و دور اندیشی و بصیرت امام راحل است که موجب احیای ارتش جمهوری اسلامی ایران شد و انقلاب و مسائل حاشیه ‌ای را نجات داد.

وی تقارن روز ارتش و ماه مبارک رمضان را گرامی داشت و عنوان کرد: مجاهدت های ارتش و سایر نیرو‌های مسلح، سپاه قهرمان، نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مخلص موجب سربلندی کشور اسلامی ما دشه است و از شهید خلبان «محمد نوژه» که افطار روزه مبارک را در ایام لیالی قدر به شربت شهادت نوشید در امروز یاد می کنیم که نمونه این رشادت هاست.

امیر رضایی ادامه داد: وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های مسلح ما با سایر نقاط جهان، سرلوحه قرار دادن ولایت مداری و گوش به فرمان بودن به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) است و سایر شاخصه های نیروهای مسلح ما استکبار ستیزی، انقلابی و مردمی بودن و معنویت محوری است.

وی تاکید کرد: ارتش دست در دست  سپاه قهرمان و بازو در بازوی نیروی انتظامی مقتدر و بسیج مخلص و حمایت‌ های مردم و ولایت مداری به تمام تهدیدات دشمنان با بیشترین توان ممکن پاسخ می دهد.

کد خبر 1167095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha