۸۰۰ خانوار کم‌بضاعت محمودآبادی مهمان سفره کریم اهل‌بیت(ع) شدند

هاشمی نسب گفت: ۸۰۰ بسته‌ معیشتی به ارزش سه میلیارد و دویست میلیون ریال به همت خادمیاران محمودآبادی هم‌زمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) بین نیازمندان محمودآبادی توزیع شد.

 «سیدعلی هاشمی نسب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با تاکید براینکه خادمیاران رضوی شهرستان محموآباد از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین و آسیب دیدگان کرونایی دریغ نمی کنند، اظهار کرد:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) همچنین در ماه مبارک رمضان جهت رونق سفره های نیازمندان درحال خدمت رسانی به این قشر از جامعه هستند.

 

مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) ۸۰۰ سبد کالا به خانواده‌های کم‌بضاعت محمودآبادی اهدا شدف گفت: در نیمه ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با ولادت باسعادت کریم اهل‌بیت، آقا امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) به همت خادمیاران محمودآبادی این بسته های معیشتی طی مراسمی بین مسئولان کانون‌های محلی توزیع شد تا به دست خانواده‌های کم‌بضاعت تحت پوشش آن‌ها برسد.

 

وی یادآورشد: در این مراسم که صبح روز یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ با حضور دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان مازندران و همچنین امام جمعه، رئیس کمیته امداد، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه، رئیس آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولان شهرستان محمودآباد در سالن ورزشی شهید رجایی این شهرستان برگزار شد، حجة‌الاسلام جباری امام جمعه محمودآباد و دکتر امام‌زاده دقایقی به ایراد سخن پرداختند. 

 

هاشمی نسب ادامه داد: سپس بسته‌‌های معیشتی که به همت خادمیاران بسته‌بندی و آماده شده بود، در میان مولودی‌خوانی ذاکران اهل‌بیت(ع) و در فضایی آکنده از عشق و دلدادگی به ساحت قدسی آقا امام رضا(ع) و آقا امام حسن مجتبی(ع) به مسئولان کانون‌های محلی تحویل داده شد.

 

وی اضافه کرد: در هر یک از این بسته‌های معیشتی ۱۴ قلم کالا شامل روغن، چای، آبلیمو، قند، شکر، خرما، رب گوجه، ماکارونی، سویا، حبوبات و ... بود که ارزش ریالی هر سبد کالا چهارمیلیون ریال و ارزش ریالی کل ۸۰۰ بسته مجموعاً سه میلیارد و دویست میلیون ریال اعلام شد که این مبلغ از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین و خادمیاران شهرستان محمودآباد تأمین شده است.

کد خبر 1167107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha