فشار حداکثری بر ملت ایران به شکست می‌انجامد/ اوج حماسه‌آفرینی ارتش در دفاع مقدس بود

حیاتی با بیان اینکه اوج تجلی ارتش در دوران دفاع مقدس بود و حماسه‌های بی‌نظیری در دفاع از کیان این مرز و بوم خلق کردند گفت: دشمنان به صراحت اعتراف کردند که فشار حداکثری بر ملت ایران به شکست می‌انجامد و خواب آنهابرای براندازی نظام هرگز تعبیر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «ولی‌الله حیاتی» امروز (دوشنبه 29 فروردین) در مراسم رژه خودرویی ارتش، با گرامیداشت روز ارتش اظهار کگرد: ارتش جمهوری اسلامی از بدو شکل‌گیری انقلاب تاکنون قطعات زرینی را در تاریخ انقلاب به خود اختصاص داده و از همان واپسین لحظات شکل‌گیری انقلاب که ژنرال‌های آمریکایی چشم طمع به ارتش دوخته و سناریوهای مختلفی برای رویارویی ارتش با مردم انقلاب طراحی کرده بودند، ارتشیان متعهد اولین گروهی بودند که با معمار کبیر انقلاب اسلامی بیعت کردند.

 

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه حماسه بیعت همافران بخش مهمی از حضور ارتش در حمایت از انقلاب و مردم ایران بود افزود: دشمنان پس از این بیعت سناریوهای متفاوتی طراحی کردند تا بین خط ارتش و انقلاب جدایی بیندازند اما وجود ارتشیان متعهدی همچون صیاد شیرازی اجازه ندادند این خط دشمن ادامه پیدا کند.

 

وی با اشاره به حماسه‌های ارتش جمهوری اسلامی در طول 43 سال پیروزی انقلاب اضافه کرد: اوج حماسه‌آفرینی و تجلی ارتش در دوران دفاع مقدس بود که امرا، افسران، سربازان و نیروهای خدوم ارتش در کنار سپاهیان و بسیجیان، حماسه‌های بی‌نظیری در دفاع از کیان این مرز و بوم خلق کردند.

 

حیاتی تصریح کرد: فداکاری ارتشیان هرگز از اذهان ملت ایران پاک و فراموش نمی‌شود و مردم ارتش را با نیکی، عزت و افتخار و اقتدار یاد می‌کنند و تاریخ 43 ساله انقلاب نیز گواه این واقعیت است.

 

وی تاکید کرد: امروز آن زمانی که برای این مرز و بوم تعیین تکلیف می‌شد و منابع خدادادی ما را به تاراج می‌بردند و مسئولان ارشد ما را در غرب آموزش می‌دادند و بر این مردم حکومت می‌کردند گذشته و در طول 43 سال مردم با تقدیم هزاران شهید و با تبعیت از فرامین امامین انقلاب، کشوری قدرتمند، نیرومند و عزتمند ساختند که طنین اقتدار ارتشیان و سپاهیان بر هیمنه استکبار لرزه انداخته است.

 

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان ابراز کرد: امروز نام سپاه پاسداران، ارتش، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی و قوای مسلح جمهوری اسلامی، قالب دشمن را از درون تهی می‌کند و همه این‌ها جز با هدایت و رهبری امامین انقلاب و جانفشانی شهدای گرانقدر و حضور مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب در همه صحنه‌های شکل‌گیری انقلاب میسر نمی‌شود.

 

وی اذعان کرد: امروز دشمنان به خوبی دریافتند که تعلیم‌ها، تهدیدها، کمبودها و کاستی‌ها در روحیه خلل‌ناپذیر ملت بزرگ ایران و دفاع از انقلاب و ارزش‌‌های انقلاب تاثیرگذار نیست و به صراحت اعتراف می‌کنند که فشار حداکثری بر ملت ایران به شکست می‌انجامد.

 

حیاتی خاطر نشان کرد: امروز گوشت و خون ملت ایران در سایه همین مقاومت‌ها، با ولایت فقیه عجین شده و خوابی که دشمنان برای براندازی این حکومت می‌بینند تعبیر و کابوسی است که هرگز در این مملکت تعبیر نخواهد شد.

 

وی یاد آور شد: این همه عزتمندی‌ها و افتخارآفرینی‌ها مرهون جانفشانی ارتشیان، قوای مسلح، شهدای گرانقدر و خانواده‌های صبور آنهاست و انقلاب بزرگ اسلامی ما با رسیدن به اوج قله‌های عزت و افتخار، زمینه‌ساز انقلاب موعود عدالت‌گستر خواهد شد.

 

کد خبر 1167117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha