پیام وزیر اقتصاد در پی درگذشت «محمدزمان گلدسته» شاعر آیینی

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی درگذشت «محمدزمان گلدسته»، شاعر آیینی حماسی را به جامعه فرهنگ و ادب کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیداحسان خاندوزی»، وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی ضایعه درگذشت «محمدزمان گلدسته»، شاعر معاصر آیینی، ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت و سراینده قطعات حاج صادق آهنگران، را به جامعه فرهنگ و ادب کشور و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

در کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم، شاعر معاصر آئینی و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت محمد زمان گلدسته بر اثر سانحه تصادف جان به جان آفرین تسلیم نموده اند.

 

این شاعر گرانقدر از خطه زرخیز استان گلستان در دوران حیات پر برکت خود برای اعتلای شعر و ادب این مرز و بوم همت وافری داشت و آثار فاخر و ماندگاری را از خود برجای گذاشت.

 

اینجانب فقدان این شاعر حماسی را به جامعه فرهنگ و ادب کشور، دوستداران و ارادتمندان آن مرحوم، مردم شریف استان گلستان و شهرستان گرگان و همچنین خانواده محترمشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز آن شاعر گرانقدر صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

 

کد خبر 1167149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha