روحیه ایثار و شهادت طلبی نیروهای مسلح رمز پیروزی است

سرهنگ فریادی،با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی با همه نیروهای مسلح در جهان تفاوت دارد، گفت: علت آن روحیه ایثار و شهادت طلبی بدوه که رمز پیروزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «عبدالعلی فریادی»، امروز(29فروردین)، در آیین روز ارتش و رژه خودرویی نیروهای مسلح در بروجرد اظهارداشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی با همه نیروهای مسلح در جهان تفاوت دارد.

 

فرمانده مرکز آموزش مهندسی بروجرد با بیان اینکه این تفاوت به خاطر روحیه ایثار و شهادت طلبی است، افزود: عزت و شرف انقلاب در روحیه شهادت طلبی ملت ایران است.

 

وی به خودکفایی نیروهای مسلح اشاره کرد و عنوان داشت: امروز نیروهای مسلح بدون هیچگونه وابستگی به کشورهای غرب و شرق همه تجهیزات خود را در داخل تولید می کنند.

 

سرهنگ فریادی ادامه داد: ارتش و نیروهای مسلح در همه صحنه های انقلاب حضور دارند و در کنار مردم بوده و ملت ایران با همه مشکلات پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

 

فرمانده مرکز آموزش شهدای مهندس بروجرد گفت: نیروهای مسلح در سایه عظمت و اقتدار، اتحاد و روحیه ایثار به دشمنان اجازه کوچک ترین تعرضی نخواهد داد.

 

فریادی بیان کرد: آرامش و امنیت امروز کشور مرهون اقتدار، ایثار و جانفشانی نیروهای مسلح است.

 

وی گفت: ارتش در دوران مبارزات قبل از انقلاب با پیوستن به مردم به فرمان امام خمینی (ره) باعث پیروزی انقلاب شدند و روح تازه در کالبد ارتش با فرمان امام( ره) مبنی بر نامگذاری روز ارتش دمیده شد.

 

فرمانده مرکزآموزش شهدای مهندس اظهار داشت: ارتشیان در اوایل انقلاب با کمک سایر نیروهای انقلاب،توطئه های دشمنان را خنثی کردند و با شروع جنگ،حماسه های ماندگاری را آفریدند.

 

سرهنگ  فریادی با اشاره به اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید،۲۶ هزار جانباز و ۱۷۰ نفر آزاده تقدیم انقلاب کرده است،بیان کرد:نیروی زمینی با حدود ۳۵۰ عملیات پدافندی و آفندی اجازه تجاوز به دشمنان را ندادند،امروز نیز ارتش سرافراز با حفظ و حراست از مرزها و صیانت از کشور در حال خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی است.

کد خبر 1167151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha