حماس: مسجدالاقصی، هویت ملی ماست و ما یقین داریم که مردم ما به پیروزی خواهند رسید

جنبش حماس در واکنش به حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی گفت: مسجدالاقصی هویت ملی ماست و ما یقین داریم که مردم ما به پیروزی خواهند رسید. حرف و اراده آنها قوی ترین و بالاترین در جنگ دفاع از ناموس امت، قبله اول مسلمین و راه رسول اکرم(ص) خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: مسجدالاقصی هویت ملی و عقیده اسلامی ماست و به هیچ عنوان از آن دست بر نخواهیم داشت و با تمام وجود از مسجدالاقصی حمایت خواهیم کرد.

 

حماس در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: ادامه اقدامات نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله به مسجدالاقصی و نمازگزاران و محافظان در این مکان مقدس، استقامت و مقاومت بیشتر ما را بیشتر می کند و تلاش برای تجزیه مسجدالاقصی را خنثی می کنیم.

 

مردم ما در قدس و سراسر کرانه باختری و سرزمین اشغالی در این ایام به جهاد و مبارزه خود ادامه خواهند داد و پیوند و عقب نشینی و حماسه قهرمانانه خود را رها نخواهند کرد.

 

حماس گفت: ما یقین داریم که مردم ما به پیروزی خواهند رسید و حرف و اراده آنها قوی ترین و بالاترین در جنگ دفاع از ناموس امت،  قبله اول مسلمین و راه رسول اکرم(ص) خواهد بود.

 

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی منجر به درگیری و زخمی شدن بیش از 300 فلسطینی شد و کشورهای عربی و اسلامی این اقدام صهیونیست ها را محکوم کرده و به صهیونیست ها هشدار دادند.

کد خبر 1167162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha