مراسم سان و رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در ارومیه برگزا شد

مراسم سان و رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش و با حضور مقامات استانی، صبح امروز و همزمان با سراسر کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ارومیه مرکز استان، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، رژه نیروهای مسلح سراسر استان از ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح امروز آغاز شده است و این رژه در ارومیه مرکز استان در خیابان ورزش برگزار شد.

 

نیروهای مسلح در این آیین با برگزاری مراسم سان و رژه اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

 

این آیین با حضور برخی از مسوولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد و نیروهای مسلح از مقابل کلام الله مجید و تمثال مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

 

در آیین سان و رژه امسال تعداد زیادی از تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی پیشرفته به نمایش درآمد و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم رژه فقط به صورت خودرویی برگزار شد.

 

در این رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح، توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند و رژه نیروهای موتوری، اجرای نمایش‌های چتر بازی از دیگر برنامه‌های روز ارتش در ارومیه بود.

کد خبر 1167166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha