بیش از ۱۲۰۰ واحد مسکن محرومین در فارس در حال ساخت است

زمانی گفت: حمایت های استاندار فارس از طرح نهضت ملی مسکن قابل تقدیر است و یک هزار و ۲۰۰ و ۱۲ واحد مسکن محرومین در فارس در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عطاالله زمانی»، امروز (دوشنبه 29 فروردین) در جلسه دیدار استاندار فارس با مدیرکل ذیحسابی بنیاد مسکن کشور گفت: حمایت های استاندار فارس از طرح نهضت ملی مسکن قابل تقدیر است و از تمام ظرفیت های استان برای اجرای بهینه طرح نهضت ملی مسکن و ایجاد واحدهای مسکونی استفاده می کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس افزود: استان فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیشتاز است و بسیاری از شاخص های تامین مسکن ملی در استان از متوسط کشوری پیش تر هستند.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن در شهرهای با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر، مسئولیت ساخت مسکن محرومین و مسکن مهر و در شهرهای با کمتر از یکصد هزار نفر جمعیت، ساخت مسکن اقدام ملی و نهضت ملی مسکن را بر عهده دارد و در 115 شهر فارس فعالیت ساخت مسکن را عهده دار شده است.

زمانی اعلام کرد: راه‌ اندازی سامانه راهبر ساخت و ساز روستایی در فارس موجب شده تا روستاییان برای اخذ پروانه ساختمانی نیازی به مراجعه به مرکز شهرستان نداشته باشند و از طریق این سامانه به صورت غیر حضوری اقدامات لازم را به انجام برسانند و جهرم پایلوت این سامانه است.

وی از احداث بیش از یک هزار و 200 واحد مسکن محرومین در استان خبر داد و گفت: یک هزار و 200 و 12 واحد مسکن محرومین در فارس در حال ساخت است و پنج هزار و 290 مسکن محرومین از سال 82 تاکنون در شهرهای مختلف فارس احداث شده است.

کد خبر 1167181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha