راه‌‌اندازی جلسات شورای فرهنگ عمومی بخش زاویه

حجت الاسلام عطا اللهی گفت: راه اندازی جلسات شورای فرهنگ عمومی در بخش زاویه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام یوسف عطاء الهی امام جمعه شهر زاویه در دیدار با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه که صبح امروز (29 فروردین) در دفتر ایشان انجام شد، ضمن تقدیر از انجام فعالیت های فرهنگی، گفت: فرهنگ پایه و زیربنای تمام فعالیت‌های اجتماعی است و انجام فعالیت‌های فرهنگی لازمه و ضرورت حال حاضر می باشد.

 

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان انقلاب، افزود: پرداختن و اشاعه فرهنگ دینی یکی از راه‌کارهای مقابله با این تهاجم است که همگان به ویژه مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

 

وی با اشاره به اهیمت پرداخت به فرهنگ و برنامه های فرهنگی بیان کرد: راه اندازی جلسات شورای فرهنگی عمومی بخش زاویه در دستور کار قرار گیرد و برنامه ها با حضور اعضا برگزار شود.

 

احمد جوانمرد هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در شهرستان، گفت: ائمه جمعه رهبران فرهنگی هر منطقه هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه، افزود: قطعا با ارائه طریق توسط روحانیت به خصوص امامان جمعه می توان فعالیت‌های فرهنگی هنری موثرتری را به مرحله اجراء درآورد.

 

انتهای پیام

کد خبر 1167190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha