توزیع  ۱۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان

طاهری گفت: یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی همزمان با ایام ماه مبارک رمضان در راستای اجرای طرح اطعام مهدوی در بین نیازمندان استان توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، در حاشیه توزیع بسته معیشتی به خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور کمک و توجه به نیازمندان و مستمندان جامعه رزمایش مساوات و همدلی با همکاری سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام و کمک خیرین برگزار شده است.

 

« رضا طاهری» یادآور شد: امروز افزون بر یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی که حاوی اقلام نظیر برنج، روغن، چای و خرما بود بین نیازمندان و خانوارهای تحت پوشش استان ایلام توزیع شد.

 

وی افزود: بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بین خانوارهای تحت پوشش توزیع شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ادامه داد: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۶۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شد که از این میزان ۳۰ هزار مربوط به سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام است.

 

طاهری بیان کرد: با کمک خیرین و همکاری سپاه امیرالمومنین(ع) استان کمک های مومنانه به خانوارهای تحت پوشش تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار  داشته و این کمک ها توزیع خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد و سپاه در زمینه محرومیت زدایی همکاری هایی بسیار خوبی دارند، خاطرنشان کرد: تأمین مسکن مددجویان، توزیع سبدهایی معیشتی و توزیع غذا در ماه مبارک رمضان از جمله این همکاری هاست.

کد خبر 1167225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha