کمک های مومنانه به عنوان خدمتی بی منت تداوم دارد

سردار شاکرمی با بیان اینکه کمک های مومنانه به عنوان خدمتی بی منت تداوم دارد، گفت: عمده کار کمک های مومنانه از شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در در حاشیه توزیع بسته معیشتی  در گفت و گو با به خبرنگاران، اظهار کرد: این برنامه تحت عنوان سفره امیرالمومنین(ع) و با هدف میهمان کردن خانواده های نیازمند در این سفره در ایام ماه مبارک رمضان انجام می شود.

 

سردار « جمال شاکرمی» یادآور شد: سپاه امیرالمومنین(ع) استان در کارهایی همچون محرومیت زدایی، ساخت مسکن و توزیع بسته های غذایی با کمیته امداد همکاری تنگاتنگ داشته و امسال بر اساس تفاهم مصمم هستیم در چند مورد از جمله ۳۰ هزار پرس غذا در آشپزخانه های سپا و توسط کمیته امداد در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه عمده اینکار از شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا پایان رمضان ادامه دارد، ابراز کرد: رسالت سپاه این است که همواره خادم مردم باشد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راه های خدمت به مردم همین مسیری است که امداد دنبال کرده که کار بسیار بزرگی است و من از اقشار نیکوکار جامعه برای مشارکت در این امر خیر دعوت می کنم.

کد خبر 1167231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha