جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از پر طرفدارترین جشنواره ها محسوب می شود

فیاضی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از پر طرفدارترین جشنواره ها محسوب می شود که سالانه بیش ۱ میلیون نفر در این مسابقه شرکت می کنند.

به گزارس خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید جلال فیاضی» در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان خراسان رضوی بیان کرد: جشنواره کتابخوانی رضوی از مجموعه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که از یازده سال گذشته با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حال برگزاری است. 


مشاور عالی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با اشاره به هدف بنیاد بین المللی امام رضا (ع) که مسئولیت برگزاری جشنواره های متنوع رضوی در بخشهای هنری، فرهنگی، پژوهشی و ... را بر عهده دارد، افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از پر طرفدارترین جشنواره ها محسوب می‌شود که سالانه بیش 1 میلیون نفر در این مسابقه شرکت می کنند. 


وی به نمایندگی از طرف بنیاد بین المللی امام رضا(ع) از حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، کتابداران و مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان تشکر و جشنواره کتابخوانی رضوی را  «نهضت کتابخوانی» نامید. 


فیاضی با تشکر از برگزیدگان حاضر در جلسه، شرکت در جشنواره رضوی را عرض ارادت به امام رضا(ع) و عشق به کتاب و علم آموزی دانسته و افزود: امیدواریم این نهضت هر روز بتواند گسترده تر در سطح ایران برگزار شود و سرانه مطالعه کشور از میزان فعلی ارتقاء یابد؛ چرا که ملت اسلام و ملت قرآن با «اقرا» عجین شده است، باید کتابخوانی در تمام ارکان آن ظهور و بروز یابد.

کد خبر 1167296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha