از فرصت شب‌های قدر به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شویم/با سوره قدر می‌توانیم در برابر مخالفان احتجاج کنیم

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: با سوره قدر می‌توانیم در برابر مخالفان احتجاج کنیم و این دلیل بر آن است که ملائکه بر قلب ائمه اطهار (ع) نازل می‌شود و هرگز زمین خالی از حجت نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» شامگاه (دوشنبه ۲۹ فروردین) در دیدار با فعالان قرآنی خوزستان، با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر اظهار کرد: شب‌های قدر شب نزول قرآن است و ارزش و فضیلت یک شب قدر برابر با هزار شب است که بالغ بر ۸۰ سال عمر بوده و باید تلاش کنیم از فرصت این شب‌ها به بهترین شکل ممکن بهره‌مند شویم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به آیه چهار سوره قدر«تَنَزَّلُ الْمَلائِکَةُ وَ الرُّوحُ فیها بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ کُلِّ أَمْرٍ» افزود: در این آیه «تَنَزَّلُ» فعل مضارع است که بر این امر دلالت دارد که شب قدر هر سال تکرار می‌شود و نزول ملائکه نیز هر ساله استمرار دارد.

 

وی اضافه کرد: از پیامبر (ص) پرسیدند در شب قدر ملائکه بر قلب چه کسی نازل می‌شوند؟ ایشان فرمودند بر قلب من، امیرالمؤمنین (ع) و ۱۱ فرزند معصوم من. با سوره قدر می‌توانیم در برابر مخالفان احتجاج کنیم و این دلیل بر آن است که ملائکه بر قلب ائمه اطهار (ع) نازل می‌شوند و هرگز زمین خالی از حجت نخواهد بود و در این شب‌ها حتما وجود مقدس امام عصر (عج) محل رجوع ملائکه الهی و نزول بر قلب این امام خواهد بود.

 

امام جمعه اهواز ابراز امیدواری کرد: با عمل صالح بتوانیم اسباب سربلندی امام عصر (عج) شویم نه سرشکستگی و وقتی پرونده اعمال ما را در شب‌های قدر تقدیم این امام همام می‌کنند، کارنامه قابل قبولی داشته باشیم.

 

کد خبر 1167301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha