امیدآفرینی در جامعه یک تکلیف همگانی است/ پویش «به امید خدا» فرصتی برای نمایش خوبی‌ها

حجت الاسلام دیلمی گفت: امید آفرینی در جامعه علاوه بر اینکه تکلیف همگانی است، رسالت جبهه فرهنگی و رسانه‌ای به ویژه در گام دوم انقلاب نیز محسوب می‌شود.

حجت الاسلام «رضا دیلمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: شرط پیشرفت هر جامعه عزم و اراده عمومی و امید به آینده است. امید آفرینی در جامعه علاوه بر اینکه تکلیف همگانی است، رسالت جبهه فرهنگی و رسانه‌ای به ویژه در گام دوم انقلاب نیز محسوب می‌شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن از تعالی و ترسیم عملیاتی دستاوردهای انقلاب اسلامی و سیر تمدنی آن در هراس است، افزود: دشمن تلاش می‌کند در بستر اجتماع ایجاد و یاس و ناامیدی کند تا مردم از گفتمان انقلاب و اسلام فاصله بگیرند. اما مردم صبور ما دشمن و نقشه‌هایش را خوب می‌شناسند و در مواقع لازم پاسخ درستی به آنان می‌دهند.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری پویش «به امید خدا» در ماه رمضان بیان کرد: این پویش به همت نهادهای انقلابی و تشکل‌های مذهبی راه‌اندازی شده و مردم می‌توانند اقدامات خود را در قالب تولیدات رسانه‌ای، فضاسازی محیطی، کارهلی خلاقانه و نوآورانه برای شرکت در این پویش ارسال کنند.

 

حجت‌الاسلام دیلمی افزود: همچنین اقدامات مردمی در زمینه کمک‌های مومنانه، رسیدگی به نیازمندان، روزه اولی‌ها، نمازهای جماعت، ادعیه خوانی، جلسات خانگی قرآن، افطاری‌های ساده و هر اقدام امیدآفرین و تعالی بخش که در راستای نشر فضیلت‌ها و خوبی‌ها و ایجاد همدلی و هم افزایی در بستر خانواده و اجتماع است، را می‌توانند به سامانه ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: در پایان نیز به قید قرعه به ۳۰ نفر از شرکت‌کنندگان در پویش به امید خدا هدایای یک میلیون تومانی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1167347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha