نیکوکاران گرانقدر ما سرمایه اصلی کمیته امداد هستند

موصلی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار بسته معیشتی امروز بین محرومین فارس توزیع می شود، گفت: نیکوکاران گرانقدر ما سرمایه اصلی کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (سه شنبه 30 فروردین) در رزمایش «احسان علوی» که در مجتمع «آیت الله ربانی شیرازی» برگزار شد، گفت: نیکوکاران گرانقدر ما سرمایه اصلی کمیته امداد هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به اینکه با حضور نیکوکاران توفیق این برگزاری این رزمایش را داریم، تاکید کرد: کارهای بزرگی و جریانی از کارهای نیکوکارانه شکل گرفت همه دستگاه ها پای کار آمدند.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان سال جاری کارهای مختلفی برنامه ریزی شد تا بتوانیم به شکل مناسبی برای توجه به مددجویان فعالیت کنیم، تاکید کرد: فعالیت های خوبی در طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» انجام شد و در 14 روز اول ماه مبارک بیش از 9 هزار نیکوکار جدید به جرگه نیکوکاران فارس اضافه شدند و فارس با فاصله 2 هزار اختلاف بیش از استان خراسان رضوی به رتبه اول کشور در این 14 روز دست یافت و امیدوارم بتوانیم زمینه خدمت گذاری بیشتری شکل گیرد.

موصلی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه در دستور کار قرار گرفت و 20 هزار بسته معیشتی امروز بین محرومین فارس توزیع می شود، افزود: طرح «اطعام مهدوی» و «افطاری ساده» در ماه مبارک رمضان شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه بیش از 400 مرکز نیکوکاری برای این امر فعال شده است، اظهار کرد: 164 مرکز آشپزخانه «مهدوی» در مساجد و پایگاه های مقاومت شکل گرفت که افتخاری بزرگ آفریده شد.

موصلی با اشاره به اینکه در ادامه این ماه مبارک برنامه های خیر را ادامه دهیم که این برنامه ها قلب نازنین امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را شاد می کند، افزود: مردم فارس نسبت به مردم بی بضاعت بی تفاوت نبودند.

کد خبر 1167374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha