حضرت امیرالمومنین علی (ع) الگوی اصلی ما در کمک و یاری به مستمندان هستند

کریمی با اشاره به اینکه حضرت امیرالمومنین علی (ع) الگوی اصلی و اسلامی ما در کمک و یاری به مستمندان هستند، گفت: مردم و خیرین باید برای حمایت از محرومین پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالعلی کریمی»، امروز (سه شنبه 30 فروردین) در رزمایش «احسان علوی» که در مجتمع «آیت الله ربانی شیرازی» برگزار شد، گفت: وظیفه نظام و دولت است که به یاری مددجویان کمیته امداد و محرومین بشتابند.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استانداری فارس با اشاره به اینکه از خیرین عزیز تشکر می کنم، اظهار کرد: حضرت امام حسن مجتبی (ع) حداقل 2 مرتبه نصفی از اموال خود را به ایتام بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه حضرت امیرالمومنین علی (ع) الگوی اصلی و اسلامی ما در کمک و یاری به مستمندان هستند، تاکید کرد: مردم و خیرین باید برای حمایت از محرومین پای کار بیایند.

کریمی با اشاره به اینکه کار پسندیده کمیته امداد، سرپرستی ایتام و مستمندان است که یکی از کارهای پسندیده محسوب می شود، افزود: در این زمینه فعالیت خوبی شکل گرفته است و از ظرفیت های موجود در داخل و خارج برای حمایت از محرومین استفاده شود و راهکارهای مختلف هم برای رسیدن به این هدف باید بررسی شود.

کد خبر 1167380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha