رونمایی از سامانه مهارت آموزی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در کرمانشاه

باباخانی ، گفت: برای اولین بار در کشور از سامانه ثبت‌نام از متقاضیان آموزش مهارتی برای پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی استان کرمانشاه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،بهزاد باباخانی گفت: به ۲۵۰۰ نیروی ماهر برای کار در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته آموزش داده مي شود.

 

معاون هماهنگي اموراقتصادی استاندار كرمانشاه افزود: این سامانه در راستای اجرای یکی از تفاهم نامه‌های سند نفت، گاز و پتروشیمی استان با مشارکت استانداری کرمانشاه، سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و استان و وزارت نفت راه اندازی شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: این سامانه به منظور ثبت نام و مهارت آموزی ۲۵۰۰ متقاضی کار در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع وابسته استان برنامه‌ریزی شده است و جوانان با سن ۲۰ تا ۳۰ سال دارای مدرک دیپلم امکان ثبت نام در ۵ رشته شغلی مورد نیاز(ابزار دقیق، جوشکار صنعتی- برق کار صنعتی، لوله کش صنعتی، نصب ماشین آلات مکانیکی) را در این سامانه خواهند داشت.

 

باباخانی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه https://www.maharat-kr.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام و از جزییات آن اطلاع یابند.

 

معاون هماهنگي اموراقتصادی استاندار كرمانشاه در پایان گفت: متقاضیان با مدرک تحصیلی دیپلم پذیرش می شوند و اولویت پذیرش با فارغ التحصیلان هنرستان‌ها است.

 

کد خبر 1167408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha