یک هزار و ۸۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر هیئت دولت به لرستان جذب شد

حسن پور گفت: یکهزار و ۸۸ میلیارد تومان اعتبار مصوب سفر ۱۹ آذر پارسال رییس جمهور و هیات همراه به این استان تخصیص یافته و جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، ‌«سمانه حسن پور» امروز در سخنانی اظهار داشت:  پنج هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبارات پروژه های عمرانی در سفر رییس جمهور به استان مصوب شده است که به جز راه آهن و مدیریت بحران تا پایان سال ۱۴۰۳ به طور کامل اختصاص می یابد.

 

وی با بیان اینکه تخصیص های سفر به هیچ عنوان بصورت اسناد خزانه نیستند ادامه داد: بسیاری از این پروژه های عمرانی ملی هستند که اطلاعات آنها در اختیار سازمان برنامه و بودجه کشور می باشد و  مبالغی که برای این پروژه ها مشخص شده بود به حساب وازرتخانه ها واریز شده است.

 

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان اینکه یک هزار و ۸۸ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رییس جمهور به لرستان جذب شده است، افزود: تمامی این تخصیص ها نقدی هستند و تا سی و یکم تیر ماه ۱۴۰۱ فرصت هزینه‌کرد و جذب دارند.

 

حسن پور اظهار داشت: این رقم در سه ماهه پایانی سال گذشته برای طرح‌های عمرانی ملی اختصاص یافت که این اعتبارات بر اساس قانون تا ۳۱ تیرماه سالجاری قابل هزینه کردن است.

کد خبر 1167426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha