طرح «همگام با قرآن کریم همراه با ضیافت الهی» در امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود اجرا می ‌شود

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت : طرح «همگام با قرآن کریم همراه با ضیافت الهی» در ایام پرفیض ماه مبارک رمضان ویژه اعضای این کانون اجرا می شود.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «همگام با قرآن کریم همراه با ضیافت الهی» در  ایام پرفیض ماه مبارک رمضان ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود اجرا می شود.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) افزود: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای تعمیق شناخت نوجوانان و جوانان از آموزه های دینی در زمره اهداف مهم اجرای این طرح قرار دارد.

 

وی ادامه داد: در این طرح، اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) و زائران و روزه داران گرامی هنگام تشرف به بارگاه ملکوتی آن حضرت و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و مغرب مبادرت به تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم می کنند.

 

اسبری اظهار داشت: بسط و گسترش برنامه های قرآنی به عنوان اولویت مهم و اساسی مطرح است و تلاش می کنیم با اجرای  برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی برای اعضای کانون در ایام ماه مبارک رمضان به این هدف مهم دست بیابیم.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) تاکید کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در  ایام ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تقویت و تحکیم باورهای دینی نسل جوان است.

 

وی یادآور شد: علاوه بر اجرای این طرح قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم نیز هر روز در کنار مرقد شریف امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار و همچنین سفره افطاری ساده هر شب برای روزه داران و زائران و مجاوران حرم مطهر برپا می شود.

کد خبر 1167476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha