تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) در فصلنامه حضور

عادلانی از انتشار فصلنامه حضور مرتبط با اندیشه های امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) یکی از نهادهای اصلی بحث جهاد تبیین است.

دکتر «محمد امیر عادلانی» در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در خصوص رویکرد موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)  درجهاد تبیین گفت: به نظر بنده موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) یکی از مراکز و نهادهای اصلی مباحث تبیین خواهد بود. جهاد تبیین متناسب با روایاتی است که به صورت مخدوش از رویدادهای مهم انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی (ره) امروز با هجمه های بسیار وسیع شبکه های معاند به جامعه القا می شود.

 

معاون موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در ادامه تصریح کرد: لذا همه دلسوزان نظام و انقلاب بایستی در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند. برخی از القائاتی که روایت های نادرستی را از بسیاری از حوادث و رویدادهای مربوط به انقلاب را از طریق رسانه ها منعکس می کنند، موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) که مسئولیت گردآوری و جمع آوری اسناد و مدارک مرتبط با امام و انقلاب را قانونا بر عهده دارد، آرشیو مناسبی در این زمینه تهیه کرده است.

 

وی افزود: همچنین ما در زمینه جهاد تبیین برنامه هایی را به شکل مشخص در دست اقدام داریم. عادلانی با اشاره به انتشار فصلنامه حضور که مرتبط با اندیشه های امام خمینی (ره) است گفت: در هر شماره از این فصلنامه یکی از رویدادهای مهم مرتبط با انقلاب مانند دفاع مقدس، خود انقلاب و مسایل دیگر را به صورت مفصل منتشر می کنیم و این ویژه نامه علاوه بر اینکه به تبیین این موضوع می پردازد به رویدادها و رخدادهای مرتبط با انقلاب هم می پردازد و به بسیاری از شبهاتی که در این زمینه القا می شود هم پاسخ می دهد.

 

کد خبر 1167477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha