حضور ۳۳ موسسه قرآنی مردمی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن + برنامه‌ها

محمدی از حضور ۳۳ موسسه در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن خبر داد و گفت: پراکندگی جغرافیایی این موسسات خوب است و علاوه بر یک مهمان از عراق، شرکت کنندگانی از استان‌های قم، فارس، یزد، تهران و البرز داریم.

«حسن محمدی» در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره برنامه های بخش موسسه و سازمان های مردم نهاد این نمایشگاه، اظهار کرد: امسال بخش موسسات مردمی البته با تاخیر زیاد ابلاغ شد. با توجه به شرایطی که در کشور وجود داشت، هنوز هم برگزاری کلیت نمایشگاه در هاله ای از ابهام بود، منتهی با تاخیر زیادی این مجوز از وزارت کشور ابلاغ شد و ما هم یک فراخوانی را در سراسر کشور برای موسسات ارسال کردیم.

 

مدیر بخش موسسات مردمی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه، با توجه به این فترت دو ساله که بر اثر شیوع کرونا پیش آمد، استقبال خوبی از طرف موسسات مردمی شد ما هم یک ارزیابی داشتیم، موسساتی را که یک کار نوآورانه و خلاقانه ای داشتند، برای حضور در نمایشگاه انتخاب کردیم. اکنون میزبان 33 موسسه در این بخش هستیم که در حال انجام فعالیت های بسیار خوبی هم هستند ضمن اینکه مهمانی از کشور عراق و تعدادی شرکت کننده هم از استان های قم، فارس، یزد، تهران و البرز داریم.

 

محمدی افزود: هر شب چهار کارگاه (وُرک شاپ» با محور آموزش، تبلیغ و ترویج و یا کار هنری و تبلیغی در بخش موسسات مردمی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: سه نشست تخصصی نیز داریم که موضوعات مبتلابه جامعه قرآنی را مورد نقد و بررسی قرار می دهند، مانند نقد و بررسی عملکرد معاونت قرآن در دوره جدید و نقد و بررسی سازمان ها و نهادهای دیگر.

 

گفتنی است، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ۲۷ فروردین تا ۹ اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پذیرای بازدیدکنندگان از این تفرج‌گاه مذهبی است.

کد خبر 1167570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha