برترین‌های یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان معرفی شدند

برترین‌های یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان از سری برنامه‌های نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری با حضور جمعی از مسئولان استانی و فعالان کتابخوانی در سنندج معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، در آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که شامگاه سه شنبه ۹30 فروردین ماه۰ در سنندج برگزار شد،  در بخش پویش کتابخوان  کودک «غزل عبدالملکی» از کتابخانه شهید مدرس قروه و «ستایش مشیرپناهی» از کتابخانه شهید دکتر مجید شهریاری از دهگلان برتر شدند.

 

در بخش تولید آثار هنری «زهرا شاکری» از ستاد امر به معروف و نهی از منکر کامیاران، در بخش قصه‌گویی جوان زیبا عبدالملکی» و در بخش قصه گویی نوجوان «مونا رضایی» هر ۲ از کتابخانه شهید مدرس قروه به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

 

در بخش چهار گزینه‌ای جوان «نظام پیری» و «فوزیه پیری» از کتابخانه خاتم‌الانبیا سنندج، «شراره مقصودی» از کتابخانه شهید مطهری سنندج، «آرزو ندیمی» از کتابخانه شهید حبیب‌الله نعمتی کامیاران، «جمال ملکی» از کتابخانه شهید برهان عالی سنندج و «شیدا لطفی» از کتابخانه شهید دکتر مجید شهریاری از دهگلان و در بخش چهارگزینه‌ای «محدثه خدری» از کتابخانه فردوسی سنندج برتر شدند.

 

در بخش خانوادگی نیز خانواده «محسن قره داغی» و «عصمت ربیعی» از کتابخانه مستوره اردلان از سنندج، «زهره باتمانی» و «ملیحه رازیانی» از کتابخانه امام جعفرصادق(ع) کامیاران، خانواده «رضا حسنی پدرام»، «نگار عسگری»، «یلدا حسنی پدرام» از کتابخانه شهید مدرس قروه و خانواده «جهانبخش باتمانی» و «فریبا امینی» از کتابخانه امام جعفرصادق(ع) کامیاران برتر معرفی شدند.

 

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های نوزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری است که در استان های کشور برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/713

کد خبر 1167644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha