۱۰ اردیبهشت ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش ملی « پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان ها»

نشست برنامه ریزی برگزاری چهارمین همایش ملی « پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان ها» در محل دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست برنامه ریزی برگزاری چهارمین همایش ملی « پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان ها» در محل دانشگاه یزد برگزار شد. 
 
دکتر محسن رفیعیان، دبیر این همایش گفت: چهارمین همایش ملی « پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان ها» به همت دانشگاه یزد و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد به میزبانی این استان برگزار می شود.
 
وی افزود: این همایش به صورت ملی و در 11  خردادماه سال جاری برگزار می شود که علاقمندان می توانند در دو محور عمومی و ویژه در این جشنواره شرکت کنند.
 
رفیعیان بیان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 10 اردیبهشت ماه  جاری است و تاریخ اعلام نتایج داوری نیز 20 اردیبهشت ماه جاری است که علاقمندان می توانند از طریق وب سایت این همایش به آدرس « www.ncopid.yazd.ac.ir/1401 » اطلاعات بیشتر را کسب کنند.
 
محبوبه وفائیان، کارشناس فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یزد نیز در این نشست گفت: مواد مخدر یکی از آسیب هایی است که جامعه را دچار مشکلات متعددی می کند و بایستی با برنامه ریزی در جهت پیشگیری آن در جامعه گام برداریم.
 
وی افزود: به منظور پیشگیری باید از ظرفیت های مختلف از جمله هنرمندان، ورزشکاران، دانشگاهیان و ... استفاده کنیم زیرا از این طریق می توانیم جامعه را بهتر در بر گرفته و در جهت پیشگیری این آسیب اجتماعی سوق دهیم.
 
وفائیان گفت: ما باید از ظرفیت دانشگاه ها و به ویژه اساتید به عنوان چهره های فرهنگی در عرصه پیشگیری از مواد مخدر استفاده کنیم و تا زمانی که اقدامات ما در عرصه های فرهنگی پررنگ نشود نگاه ما میدانی خواهد بود.
 
وی بیان کرد: لشکر مبارز فرهنگی برای کاهش مصرف مواد مخدر نیاز به رزمنده دارد و ما باید برای حضور این رزمنده ها از این ظرفیت ها استفاده کنیم.
 
تیموری دبیر اجرایی همایش نیز در این نشست گفت: یکی از مهمترین اهداف ما استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر جامعه است و سعی کرده ایم در این همایش در این زمینه گام برداریم.
 
وی افزود: در چهارمین همایش ملی « پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردان ها» سعی داریم از ظرفیت دستگاه های فرهنگی استان نیز استفاده کنیم و امیدواریم بتوانیم در نهایت خروجی های مناسبی را به جامعه تحویل دهیم.
 
 
تیموری بیان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها نیز یکی از راهبردهای اصلی ما در این همایش است که امیدواریم بتوانیم خروجی های این همایش را در قالب فعالیت های رسانه ای در جامعه ارائه دهیم.
کد خبر 1167751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha