برپایی سفره‌ ساده افطاری مسجد صاحب الزمان (عج) در روستای ارجنک

بخشی گفت: همزمان با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همت فعالان کانون فرهنگی هنری گلستان و با مشارکت خیرین، سفره ساده افطاری در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک برپا شد.

«علی اصغر بخشی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: رمضان ماه ورزيدن نفحات الهی و گشوده شدن درهای رحمت و مغفرت خداوندی است كه با فرا رسيدن آن جان تازه‌ای در كالبد وجود روزه داران دمیده می‌شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک ادامه داد: همزمان با هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان به همت فعالان کانون فرهنگی هنری گلستان و با مشارکت خیرین، سفره ساده افطاری در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک برپا شد.

 

وی با اشاره به برگزاری نمازهای یومیه در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک، افزود: نماز صبح هم با استقبال پرشور اهالی محله اقامه می شود و هر روز پس از نماز صبح دعای عهد و زیارت عاشورا قرائت می شود.

 

بخشی، جزء خوانی روزانه قرآن کریم در مسجد را از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت ماه رمضان عنوان کرد و گفت: مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک در فعالیت های خیرخواهانه و کمک به نیازمندان هم پیشتاز است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک ادامه داد: روزه داران بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء بر سر سفره افطاری این مسجد حاضر شده و با افطاری ساده ای که توسط بچه های مسجد و با همراهی خیرین آماده شده بود، افطار کردند.

 

کد خبر 1167759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha