برگزاری کنگره ملی شهدای دشت ورامین

کنگره ملی شهدای دشت ورامین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ستاد کنگره شهدای شهرستان ورامین به ریاست فرماندار و با حضور ائمه جمعه ورامین خیر آباد جواد آباد، معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری،فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه شهرستان ورامین ،بخشدار مرکزی ، شهرداران ورامین و جواد آباد،ریاست ادارات  بنیاد شهید، آموزش و پرورش ورامین و جواد آباد، حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، ارشاد برگزار شد .

 

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه گفت :برگزاری یادواره ها و تلاش در راستای حفظ و نشر آثار شهدا  از مهم ترین اموری است که باید به آن پرداخته شود چرا که امنیت امروز کشور را مرهون و مدیون  شهدایی است که بی ادعا رفتند و جانشان را تقدیم سربلندی این سرزمین کردند.

 

وی افزود : وظیفه ما مسئولین این است که در حفظ و نشر سیره شهدا تمام تلاش خود را به کار ببریم چرا که از یک سو وظیفه دینی و شرعی ما است تا این ارزش را حفظ کنیم و از طرف دیگر وظیفه اجتماعی است که قدردان خون شهدا باشیم.


درویشی با تاکید بر اولویت داشتن تکریم خانواده شهدا و یاد شهدا گفت : از ۸۶۲ شهید شهرستان ورامین تنها ۲۷۰ پدر و مادر شهید در قید حیات هستند که باید توجه ویژه به این گنجینه های معنوی بشود .


فرماندار ورامین گفت :برگزاری کنگره پاسداشت شهدای دشت ورامین یکی از وظایفی است که باید با کمک همه دستگاه ها و آحاد مردم  برای پاسداشت شهدای دشت ورامین به بهترین شکل ممکن  و با شکوه برگزاری شود.


وی افزود :با برگزاری جلسات کارشناسی و برگزاری یادواره های اقشار مقدمات برگزاری کنگره شهدای شهرستان ورامین در آینده نزدیک برنامه ریزی می شود.

کد خبر 1167802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha