برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری ماه مبارک رمضان در مدارس منطقه خیرآباد ورامین

نشست بصیرتی و روشنگری ماه مبارک رمضان در هنرستان کار و دانش امام خمینی(ره) منطقه خیرآباد شهرستان ورامین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد شهرستان ورامین به مناسبت ماه مبارک رمضان، صبح امروز در نشست بصیرتی و روشنگری که در هنرستان کار و دانش امام خمینی(ره)خیرآباد برگزار شد پیرامون آسیب های اجتماعی از جمله فضای مجازی به سخنرانی پرداخت.

 

امام جمعه خیرآباد گفت: دشمن بدنبال گرفتن قدرت تعقل جوانان در فضای مجازی است.


وی افزود: بدانیم که دشمنان نظام اسلامی چشم دیدن پیشرفت جوانان این مرز و بوم را ندارند زیرا در جنگ ۸ سال دفاع مقدس از ایران اسلامی شکست سنگینی خوردند و امروز هم قصد دارند تا بر هر طریقی به اهداف شومی که بر سر دارند برسند.


حجت الاسلام طزری با اشاره به توطئه دشمنان در خصوص هدف قرار دادن استقلال کشور تصریح کرد: دشمن نمی خواهد که ما روی پای خودمان بایستم بلکه می‌خواهند در دنیا حکومت کنند و آنچه آنان می‌خواهند انجام شود.


وی بیان کرد: امروز نمی توانیم فضای مجازی را کنار بگذاریم اما باید به اندازه ای که نیاز به آن داریم از این فضا استفاده کنیم زیرا استفاده بیش از حد فضای مجازی باعث برهم ریختگی سیستم بدن می‌شود که می‌تواند ضررهای زیادی را به روح و جسم ما وارد کند.

کد خبر 1167808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha