کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی خیران برای آزادی زندانیان در استهبان

مراسم جشن گلریزان در استهبان با حضور مسئولان و خیران در استهبان برگزار شد و خیران در این جشن، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استهبان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، مراسم جشن گلریزان شب گذشته (سه شنبه 30 فروردین) در استهبان با همت خیران، انجمن حمایت از زندانیان و مسئولان قضایی و مجموعه اداره زندان استهبان در سالن اجتماعات سپاه ناحیه استهبان برگزار شد.

«کرامت حق شناس»، رئیس زندان استهبان در این مراسم با گزارشی از عملکرد سال قبل و کمک های خیرین و حوزه قضایی و کمک های ستاد دیه استان فارس در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: در حال حاضر هفت زندانی محکوم مالی در زندان این شهرستان تحمل کیفر می کنند.

حجت الاسلام «خاوری»، امام جمعه استهبان نیز گفت: برخی افراد ناخواسته گرفتار بند زندان شده اند و با توجه به سیره ائمه اطهار (ع) به خصوص امیر مؤمنان حضرت علی (ع) در زمینه دستگیری از نیازمندان مالی و کودکان بی سرپرست ما شیعیان آن حضرت نیز باید در رفع گرفتاری مسلمین به خصوص زندانیانی که ناخواسته گرفتار بند زندان شده اند کوشا باشیم تا خانواده های آنها بی سرپرست نمانند.

«یعقوب رزاقی»، رئیس دادگستری استهبان نیز با تشکر از همه خیرین و نیکوکاران و شوراهای حل اختلاف شهر و روستا و مجموعه اداره زندان بیان کرد: هدف و رویکرد مجموعه قضایی و اداره زندان در یک نگاه، زندان زدایی است و ما در برخورد با جرائم مالی و غیرعمدرویکرد متفاوتی داریم و با هدف کاهش این جرائم از ظرفیت کمک خیرین استفاده می کنیم.

«یاسر محبی»، دادستان استهبان نیزدر این مراسم گفت: عملکرد انجمن حمایت از زندانیان در سال گذشته در تهیه سبد کالا، اقلام تحصیلی، کمک های مالی و ... و کمک خیران برای آزادی زندانیان قابل تقدیر است.

 

کد خبر 1167826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha