مسابقه مجازی اجرای سرود «سلام فرمانده» برگزار می‌شود

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود از برگزاری مسابقه فرهنگی اجرای سرود «سلام فرمانده» به شیوه مجازی خبر داد .

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مسابقه مجازی اجرای سرود «سلام فرمانده» در آستان مقدس امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار می شود

 

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: این مسابقه که در حقیقت یک حرکت و کار فرهنگی خوبی است، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند سرود «سلام فرمانده» را به صورت «سلام فرمانده ، سلام از این نسل غیور و جامانده، سلام فرمانده، سید علی دهه نودی هاشو فراخوانده، سلام فرمانده» با فرزندان خود بخوانند و با ارسال کلیپ این سرود در مسابقه شرکت کنند.

 

اسبری اظهار کرد: افرادی که بهترین کلیپ از سرود سلام فرمانده را اجرا کنند، در مراسمی که به مناسبت سوم خرداد در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار خواهد شد، جایزه ای دریافت خواهند کرد.

 

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) بیان داشت: شرکت کنندگان پس از اجرای کلیپ سرود سلام فرمانده ، آن را در تلگرام و یا پیام رسان روبیکا به آی دی @emamzadelahroud ارسال کنند.

 

کد خبر 1167839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha