رسیدگی به مشکلات خانواده های نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه

شایسته جو از بازدید مسئولان استان مرکزی از خانواده های نیازمند و رسیدگی به مشکلات آنها در ثالب طرح مفتاح الجنه خبر داد.

«محمد رضا شایسته جو» با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه در استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طرح مفتاح الجنه از طرح های کمیته امداد است که در آن مسئولان با حضور در منازل نیازمندان علاوه بر دلجویی از آنان به مسایل و مشکلات آنها رسیدگی می کنند.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح مفتاح الجنه در استان مرکزی اجرا شده و در سال گذشته در قالب این طرح توسط مسئولان از دو هزار خانوار تحت حمایت بازدید و به مشکلات آنها رسیدگی شده است، افزود: امید است همواره شاهد همدلی و همراهی مسئولان با امداد در راستای رفع مشکلات نیازمندان باشیم.

 

وی با بیان اینکه طرح مفتاح از طرح های خداپسندانه کمیته امداد است، گفت: کمیته امداد به‌عنوان متولی امور محرومین جامعه در جهت احیاء سنت علوی و ایجاد فرصت برای بسیاری از مسئولین خیراندیش و نیکوکار که علاقه و زمینه چنین دوستی‌ها و هم‌نشینی‌هایی را دارند طرح مفتاح الجنه را تهیه و اجرا نموده است .

 

این مقام مسئول اضافه کرد: به ‌واسطه اجرای این طرح الفت و دوستی بین محرومین و مسئولین در قالب هدایت الهی دین مبین اسلام محقق می شود.

 

شایسته جو  با اشاره به اینکه این طرح مورد استقبال مسئولان قرار گرفته است، ادامه داد: در سال گذشته در قالب این طرح توسط مسئولان از دو هزار خانوار تحت حمایت بازدید و به مشکلات آنها رسیدگی شده است.

 

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی، اظهار داشت: در قالب این طرح یک میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان به نیازمندان خدمت رسانی شده است.

 

شایسته جو در پایان خاطر نشان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، طرح مفتاح و بازدید با نیازمندان در قالب گسترده ای در سطح استان در حال اجرا است.

 

انتهای پیام/

کد خبر 1167840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha