برگزاری مراسم شب نوزدهم ماه رمضان در ۲۴ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه مراسم شب ۱۹ ماه مبارک رمضان در ۲۴ بقعه متبرکه خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: مراسم شب احیای ۲۱ رمضان نیز در ۲۸ بقعه متبرکه و مراسم شب ۲۳ ماه مبارک رمضان در ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام«حسین رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهر داشت: شب های قدر بهترین فرصت برای خودسازی و طلب عفو از خداوند متعال است و بقاع متبرکه یکی از بهترین اماکن برای گذراندن شب های قدر محسوب می شود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه مراسم شب 19 ماه مبارک رمضان در 24 بقعه متبرکه استان اجرا می شود، گفت: مراسم شب احیای 21 رمضان نیز در 28 بقعه متبرکه و مراسم شب 23 ماه مبارک رمضان در 27 بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: در 16 بقعه متبرکه شهرستان های بشرویه، بیرجند، خضری، خوسف، زیرکوه، طبس، فردوس، قاین و نهبندان بیش از 6هزار و 700 پُرس افطاری ساده و در 10 بقعه متبرکه استان 2هزار پُرس سحری طی این شب های عزیز توزیع می شود.

 

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به برنامه های شب های قدر در بقاع متبرکه گفت: قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مداحی و قرآن به سر گذاشتن از جمله برنامه های مهمی است که در دستور کار طی این شب ها در بقاع متبرکه استان قرار دارد.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان عنوان داشت: مراسم محوری شب های قدر بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی نیز در امامزادگان باقریه(ع) ساعت 22 برگزار خواهد شد.

کد خبر 1167847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha