جوایز برگزیدگان مسابقه روزنامه دیواری به گروه های منتخب اهدا شد

حجت الاسلام ذالفقاری با اشاره به اهدا جوایز مسابقات روزنامه دیواری گفت: بیش از ۱۲۰۰نفر به صورت خانوادگی در مسابقه بزرگ روزنامه دیواری انقلاب که به همت ستاد فهمای استان مرکزی برگزار شد شرکت کردند.

حجت الاسلام «مصطفی ذوالفقاری» ضمن تقدیر از حضور و مشارکت خانواده ها در مسابقه بزرگ روزنامه دیواری انقلاب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مسابقات خانوادگی روزنامه‌ دیواری «انقلاب» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی وورزشی شهرداری اراک برگزار شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، افزود: موضوع اصلی این مسابقه دهه فجر و انقلاب اسلامی بود که شرکت‌کنندگان با استفاده از موضوعاتی همچون مسجد محله ما، شهدای محله و میلاد باسعادت امام علی (ع) به تهیه روزنامه دیواری خود پرداختند.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقه را استفاده از زبان هنر در بیان رخدادها و اتفاقات انقلاب، ایجاد شور و نشاط بین نوجوانان و خانواده‌ها در همه رده‌های سنی و آشنایی نسل‌های سوم و چهارم با موضوع انقلاب دانست و ادامه داد: این مسابقه به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، شهرداری اراک، شورای اسلامی کلانشهر اراک و ستاد فهما استان مرکزی برگزار شد.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری اضافه کرد:در این مسابقه بیش از 300 کاغذ روزنامه دیواری بین 50 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهری اراک توزیع شد که طی آن 1200 نفر از اعضای خانواده ها در آن مشارکت داشتند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و خانواده هایشان با عنوان انقلاب به‌مناسبت دهه فجر در مساجد استان مرکزی برگزار شد، افزود: پس از داوری آثار 50 اثر برگزیده که بالاترین رتبه را داشتند معرفی و تقدیر شدند.

 

پایان پیام/

کد خبر 1167886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha