معرفی  اپلیکیشن مدرسه حفظ در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

چپریان گفت: اپلیکیشن مدرسه حفظ با روشی آسان به علاقه مندان حفظ قرآن کریم، این امکان را می دهد تا بتوانند به فراگیری و حفظ قرآن کریم بپردازند.

«مهدی چپریان» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: اپلیکیشن مدرسه حفظ با روشی آسان به علاقه مندان حفظ قرآن کریم، این امکان را می دهد تا بتوانند به فراگیری و حفظ قرآن کریم بپردازند.

 

مدیر محصول مدرسه حفظ افزود: همراه با اپلیکیشن مدرسه حفظ، و صرف روزانه 20 دقیقه طی 4 ماه، افزاد می توانند حافظ جزء 30 قرآن کریم شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این نرم افزار کوشیده ایم تا با روش گام به گام حفظ جزء 30 با رعایت استانداردهای رسانه ای و اصول فنی مورد تایید اساتید حفظ قرآن مناسب برای همه سنین به آموزش قرآن کریم بپردازیم.

 

چپریان با بیان اینکه اپلیکیشن مدرسه حفظ، الگوی برتر حفظ قرآن محسوب می شود، گفت:  این طرح سابقه چندین ساله در حفظ جزء 30 با بهره گیری از استاد علی حبیبی، از حفاظ پرافتخار و با تجربه ملی و بین‌المللی  دارد و الگوهای برتر حفظ قرآن در این نرم افزار استفاده شده است.

 

وی با اشاره به دیگر ویژگی های اپلیکیشن مدرسه حفظ، اظهارداشت: آشنایی با مفاهیم و توضیح مختصر آیات، با مجموعه‌ای از ویدیوهای جذاب، موشن‌گرافی های آموزشی و انگیزشی از دیگر ویژگی های این نرم افزار محسوب می شود.

 

چپریان درباره پشتیبانی محتوایی اپلیکیشن مدرسه حفظ گفت: برگزاری آزمون های آفلاین به همراه راهنمایی و مشاوره اساتید با تجربه به همراه امکان تکرار و مرور آیات جدید و استفاده از قالب‌های نوین و المان‌های جذاب بصری و بهره گیری از حافظه تصویری و شنوایی به منظور حفظ آسان از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

 

گفتنی است، علاقه مندان برای نصب و استفاده از  اپلیکیشن مدرسه حفظ می توانند اینجا کلیک کنید.

کد خبر 1167917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha