پرونده مالیاتی ۹۰ واحد اقتصادی خراسان جنوبی در دیگر استان ها است

نسایی گفت: پرونده مالیاتی ۹۰ واحد اقتصادی خراسان جنوبی در خارج از استان تشکیل شده است که این مورد به ضرر مردم و با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی نسایی» امروز (31 فروردین) در شورای معادن استان، اظهار کرد: در استان خراسان جنوبی 90 واحد اقتصادی وجود دارد که پرونده مالیاتی آنها در خارج از استان تشکیل شده است که این مورد به ضرر مردم استان است.

 

دادستان بیرجند با بیان اینکه از 90 پرونده اقتصادی 67 پرونده مخصوص معادن استان است، افزود: گرد و خاک و درد سرهای معادن را مردم استان باید تحمل کنند ولی درآمد آنها در سایر استان ها هزینه می شود.

 

وی تصریح کرد: خراسان جنوبی، استان معدن خیزی است که با راه اندازی معادن، زیر ساخت ها و جاده ها تخریب می شود اما درآمد مردم افزایشی نداشته و تاثیری بر سفره مردم ندارند.

 

نسایی گفت: باید به دنبال گسترش معادن در استان خراسان جنوبی باشیم به شرطی که این معادن عایداتی برای مردم هم داشته باشد، بنابراین تمام معدن کاران موظفند پرونده مالیاتی در استان تشکیل دهند تا منابع درآمدی آنها به شهرداری ها و دهیاری ها برسد تا وضعیت اقتصادی مردم هم از گذشته بهتر شود.

 

وی در پایان تصریح کرد: در راستای حقوق عامه مردم موضوع پرونده مالیاتی واحدهای اقتصادی استان را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 1167928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha