تصویب ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای توسعه اورژانس بیمارستان منوجان

علی اصغر خیرخواه گفت: اعتبار توسعه اورژانس بیمارستان منوجان در حال پیگیری است و ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۳۱ فروردین ماه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با فرماندار منوجان دیدار و گفت و گو کرد.

«علی اصغر خیرخواه» در این دیدار، گفت: حوزه سلامت از جایگاه ویژه ای در هر جامعه برخوردار است و با توجه به حساسیت موضوع پیگیری های و اقدامات در این حوزه، توسعه هر منطقه را به دنبال دارد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان این مطلب که پیگیری ادامه روند احداث پروژه های نیمه تمام در تمام منطقه از اولویت های کاری بوده تا کاری بر زمین کنند، بیان کرد: در شهرستان منوجان چندین پروژه در حال احداث داریم که ساختمان مرکز جامع خدمات سلامت نودژ از جمله این پروژه ها است.
 
وی بیان افزود: این پروژه تا خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد و در ادامه تمام تلاش ما این است که این مرکز شبانه روزی شود.
 
خیرخواه با بیان این مطلب که درمانگاه هایی که ساخت آنها متوقف شده بود، با پیگیری های صورت گرفته در حال انجام است و این مراکز نیز طی یکی ۲ ماه آینده تحویل می شود، تصریح کرد: در راستای رفع کمبود فضای مورد نیاز برای ارائه خدمات به مردم ۴ خانه پزشک در نودژ احداث می شود.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خاطرنشان کرد: در مجموعه دانشگاه تلاش داریم، خدمات ماندگاری برای مردم منوجان داشته باشیم.
 
وی اضافه کرد: در این راستا اعتبار توسعه اورژانس بیمارستان منوجان در حال پیگیری است و ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شده است.
 
خیرخواه اظهار کرد: پانسیون پزشکان بیمارستان منوجان در حال تکمیل شدن است و به زودی تحویل می شود، اقدامات به شکلی است که در مسیر رفع نواقص موجود حرکت می‌کنیم و از مهمترین این موارد توسعه ساختمان دیالیز است که در دستور کار قرار دارد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خاتمه تصریح کرد: باید فضای کافی برای توسعه بیمارستان دیده شود و اقدامات لازم از طریق مسئولان محلی انجام شود بنابراین انتظار داریم همکاری لازم صورت بگیرد تا در آینده برای افزایش فضاهای موجود دچار مشکل نباشیم.
کد خبر 1167937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha