پاسخ محکم نیروهای صنعاء به نقض آتش‌بس در مأرب

منابع رسانه‌ای از حمله گسترده نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی به مواضع مزدوران ائتلاف سعودی در شهر مأرب در پاسخ به حملات مستمر چند روز اخیر خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، منابع رسانه‌ای وابسته به ائتلاف سعودی از آغاز درگیری‌های شدید میان نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و مزدوران ائتلاف سعودی و نیروهای دولت مستعفی و فراری این کشور خبر دادند.

درگیری‌ها از بامداد امروز با حمله گسترده نیروهای صنعاء به مواضع نیروهای دولت فراری و مزدوران ائتلاف سعودی - اماراتی در شهر مأرب تشدید شده است و این درگیری‌ها با حملات توپخانه‌ای همچنان ادامه دارد.

این عملیات پس از آن آغاز شد که مزدوران ائتلاف سعودی با دو فروند موشک کاتیوشا مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را در البلق شرقی در استان مارب هدف قرار دادند و با تیراندازی به منازل شهروندان و مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در استانهای مأرب و لحج نیز شش بار آتش‌بس ادعایی ائتلاف را نقض کردند.

پیش از آن نیز با وجود ادعای برقراری آتش‌بس، پرواز هواپیماهای شناسایی مسلح و جاسوسی همچنان در آسمان استانهای مأرب، تعز، الجوف، حجه، صعده، عمران، البیضا، الضالع و الحدیده انجام می‌شد.

کد خبر 1167973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha