راهکارهای عملی برای وحدت شیعه و سنی را تقویت کنیم

هاشمی گفت: باید به دنبال راهکارهای عملی برای حفظ و تقویت وحدت شیعه و سنی باشیم و هرکسی در حد توان و اندوخته دانش خود در این زمینه تلاش کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سلیمان هاشمی» در مراسم افطاری وحدت و مقاومت اظهارکرد: در ایران اسلامی همه اقوام و مذاهب اسلامی از حقوق یکسانی برخوردارند و به همه مردم خدمات برابری داده می‌شود و اگر مشکلی هم هست برای همه وجود دارد.

 

فرماندار آق قلا گفت: در استان گلستان نیز ۱۶ قوم زندگی می‌کنند که هر کدام از این اقوام، گل‌های زیبای این‌ گلستان هستند. موضوع وحدت برای مقاومت یا مقاومت برای وحدت، هر دو موضوع بسیار مهم و زیبایی است.

 

وی با تاکید بر تجلیل از چهره‌های ماندگار وحدت در منطقه گفت: باید به دنبال راهکارهای عملی برای حفظ و تقویت وحدت بین شیعه و سنی باشیم و هر کسی به قدر اندوخته‌های علمی و کارشناسی خود در این زمینه اقدام کند.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب را در زمینه وحدت اسلامی گام برداریم چراکه وحدت لازمه رسیدن به پیشرفت و توسعه است و هرجایی که وحدت نباشد یا رهبری فرزانه نداشته باشند، همان وضعیتی می‌شود که در کشورهای منطقه می‌بینیم. 

 

وی افزود: باید قدردان نعمت ولایت و رهبری باشیم و نقشه راه فرهنگی برای خود متناسب با پیشرفت‌های سریع تکنولوژی ترسیم کنیم تا بتوانیم با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.

کد خبر 1168003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha