برگزاری مراسم پرفیض شب ‌های قدر در حافظیه

مشفقیان گفت: مراسم شب های قدر برای اولین بار در حافظیه برگزار می شود و امسال شهرداری شیراز مجری و یا پشتیبانی کننده برگزاری مراسم پرفیض شب ‌های قدر در پنج نقطه از شهر شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی مشفقیان»، امروز (چهارشنبه ۳۱ فروردین) با اعلام ویژه برنامه‌های شهرداری شیراز برای شب ‌های قدر در جمع خبرنگاران گفت: مراسم شب های قدر برای اولین بار در حافظیه برگزار می شود و امسال شهرداری شیراز مجری و یا پشتیبانی کننده برگزاری مراسم پرفیض شب ‌های قدر در پنج نقطه از شهر شیراز است.

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز افزود: این اقدام شهرداری شیراز با هدف ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در شیراز به انجام می رسد و مراسم شب‌های قدر در جوار آرامگاه حافظ با سخنرانی آیت ‌الله «لطف الله دژکام»، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین مراسم شب های قدر در پارک کوهستانی «دراک» در بلوار «حسینی ‌الهاشمی» توسط سازمان فرهنگی شهرداری شیراز برگزار می شود.

مشفقیان تصریح کرد: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز حمایت ویژه‌ از برگزاری مراسم احیای شب ‌های قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و گلزار شهدای «دارالرحمه» و نیز بوستان «جنت» شیراز با محوریت کانون فرهنگی «رهپویان وصال شیراز» دارد.

وی اعلام کرد: شهرداری شیراز به بیش از 20 مسجد، هیئت مذهبی و کانون فرهنگی در سطح شهر شیراز برای برگزاری مراسم شب های قدر کمک ویژه کرده است.

کد خبر 1168014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha