پخش زنده مراسم شب های قدر در حرم حضرت شاهچراغ (ع) از شبکه فارس

سهرابی گفت: ویژه برنامه «احیای شب های قدر» با ۶ دوربین از حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تا سه بامداد در شب های قدر به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (چهارشنبه ۳۱ فروردین) با اشاره به پوشش شبکه فارس از مراسم شب های قدر در جمع خبرنگاران گفت:  ویژه برنامه «احیای شب های قدر» با 6 دوربین از حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) از ساعت 22 و 30 دقیقه تا سه بامداد در شب های قدر به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: مراسم احیای شب 21 ماه مبارک رمضان علاوه بر پخش از شبکه فارس از شبکه «شما» نیز پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: صدا و سیمای فارس در برنامه های خود مراسم احیای شب های قدر در آرامگاه حافظ، حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) و یکی از روستاهای بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی را نیز پوشش خواهد داد.

سهرابی با اشاره به برنامه های رادیو فارس نیز اعلام کرد: ویژه برنامه «باران اجابت» که ویژه شب های قدر است نیز از ساعت 22 و 30 دقیقه به صورت زنده از رادیو فارس پخش می شود

وی ادامه داد: پخش برنامه «شب های آسمانی» در خصوص فضیلت و آداب شب های قدر نیز از رادیو فارس و دعاهای جوشن کبیر، ابوحمزه ثمالی، سخنرانی و دعای قرآن را نیز در این شب های گرانقدر از رادیو فارس در نظر گرفته ایم.

سهرابی با اشاره به تولید و انتشار اینفو گرافی اعمال شب های قدر، پوستر ویژه حضور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده در مراسم شب احیا خبر داد و گفت: دریافت آثار مردمی و تصاویر ارسالی مخاطبان و انتشار در فضای مجازی و تولید فتوکلیپ از تصاویر مراسم شب های قدر در روستاها و بقاع متبرکه استان فارس از مهمترین برنامه های فضای مجازی شبکه فارس است.

کد خبر 1168019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha