ماجرای تغییر حرفه حامد طاها از عکاسی به خوانندگی

موسیقی خراسان جنوبی از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، حامد طاها، خواننده سبک پاپ و حماسی مهمان شب گذشته جشن رمضان بود. وی پس از اجرای قطعات «دارم عاشق میشم » و «خیلی دوست دارم» با بابک افرا به گفت‌وگو نشست و از حرفه‌های دیگر خود سخن گفت. او همچنین پس از صحبت‌هایش یک قطعه موسیقی خراسانی را برای بینندگان برنامه اجرا کرد. 

خواننده سبک پاپ و حماسی گفت: من در رشته عکاسی و تصویربرداری سینما تحصیل کردم اما از سال ۱۳۷۹ به موسیقی روی آوردم و نتوانستم آن را رها کنم. اکنون با انجام موسیقی حرفه‌ای دیگر به تصویربرداری نمی‌پردازم و کمتر آن کار را انجام می‌دهم. علت این امر نیز افزایش میزان فعالیت‌های دنیای موسیقی برای من بوده است. 

طاها ادامه داد: موسیقی خراسان جزو مواردی است که اساتید بسیار بزرگی داشته اما متاسفانه بسیاری از قطعات موسیقی خراسان به صورت کلامی به دیگران انتقال داده شده و مستنداتی از آن‌ها ضبط نشده است.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه کنندگی  کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده سبک پاپ بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی ؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با حامد طاها به گفت و گو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

کد خبر 1168062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha