برگزاری  مسابقه تفسیر سوره قدر توسط کانون مصباح روستای پیروز ملایر

امیری گفت: همزمان با شب های قدر مسابقه تفسیر سوره قدر توسط کانون مصباح روستای پیروز ملایر برگزار می شود.

« «زهرا امیری»  در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در ایام ماه رمضان کانون فرهنگی و هنری مصباح و خانه قرآن جواد ائمه  برنامه های مختلفی را در حال برگزاری دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری مصباح روستای پیروز  از برگزاری همه روزه جز خوانتی قرآن کریم همراه با توضیح و تفسیر برخی آیات کلیدی در ابن ایام با حضور اعضا خبر دادو افزود: تا پایان ماه رمضان بیش از 30 بار ختم قرآن انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه همه روزه دعای ماه مبارک رمضان در ابن کانون قرائت می شود افزود: ترتیل قرآن و تحدیر در گروه مجازی از دیگر برنامه های این کانون در ماه رمضان است.

امیری  به جمع خوانی قرآن کریم توسط اعضا هر روز ساعت 12 در حسینیه مسجد جامع اشاره کرد و گفت: سایر برنامه های فرهنگی و دعا خوانی نیز در این ایام  برگزار می شود.

 وی تهیه و توزیع بسته های معیشتی و توزیع آن در شب های قدر خبر داد و گقت: همچنین مراسم احیای شب های قدر را نیز در کانون با حضور اعضا خواهیم داشت

امیری از برگزاری مسابقه تفسیر سوره قدر همزمان با شب های قدر توسط کانون مصباح خبر داد و افزود:  به برگزیدگان این مسابقه جوایزی داده خواهد شد

 وی اضافه کرد: همچنین  قرائت یک هزار مرتبه سوره قدر و 40 بار دعای ناد علی نیز توسط اعضا از دیگر برنامه های این کانون در شب های قدر است. 

کد خبر 1168124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha