اهدای یک دستگاه میکروسکوپ به بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی

مدیر بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان گفت: یک دستگاه میکروسکوپ جهت خدمات رسانی بهتر به بیماران به این بیمارستان اهداء شد.

«میلاد انوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: یک دستگاه میکروسکوپ به ارزش بیش از 750 میلیون ریال به بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی این شهرستان اهداء شد.

 

مدیر بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان عنوان کرد: به همت خانواده مرحوم «شفا خیبری» یک دستگاه میکروسکوپ جهت استفاده در بخش آزمایشگاه به بیمارستان هاشمی اهدا شد.

 

انوری ضمن اعلام این مطلب و تقدیر و تشکر از نیت خیر و خداپسندانه خانواده نیک اندیش مرحوم شفا خیبری از خیراندیشان شهرستان خواست بخشی از کمک های خود را به برطرف کردن کمبودهای حوزه بهداشت و درمان در شهرستان شیروان اختصاص دهند.

 

 وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خیرین این شهرستان 40 میلیارد ریال برای تجهیز خانه ها و مراکز بهداشتی و بیمارستان های شهرستان اهدا کردند.

 

 وی با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه تصریح کرد: به طور حتم مشارکت خیران سلامت، موجب توسعه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی و افزایش خدمات رسانی به مردم منطقه خواهد شد.

 

مدیر بیمارستان آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان با بیان اینکه هم اینک، ۲۰ پژشک متخصص در رشته های مختلف در این شهرستان فعالیت می کنند، گفت: براساس آمارهای موجود شهرستان شیروان، ۱۹ مرکز خدمات جامع سلامت و ۸۰ خانه بهداشت دارد.

 

 

 

کد خبر 1168132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha