برپایی سفره های افطاری های وحدت و مقاومت در سرپل ذهاب

فرزادی پور، گفت: باهدف ترویج سنت حسنه افطاری های مشترک شیعه و سنی و ترویج فرهنگ تقریب عملی میان مذاهب اسلامی و حمایت از مقاومت اسلامی و با مشارکت گروه های مردمی سنی و شیعه، افطاری های وحدت و مقاومت در شهرستان سرپلذهاب شده است.

نورالدین فرزادی پور  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: برگزاری این برنامه‌ها به منظور استفاده هر چه بهتر از فرصت ماه مبارک رمضان و برکات این ماه در تحکیم وحدت میان اهل تسنن و تشیع و همچنین ترویج گفتمان مقاومت میان مسلمانان می باشد.

 

 

فرماندار سرپل ذهاب افزود: ماه رمضان می تواند فرصت مغتنمی باشد که امت را به وحدت و همگرایی فرابخواند و کمال دوستی و محبت که از جلوه های برتر این ماه است امکان بهره مندی از فیوضات الهی را فراهم کند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:در این افطاری ها، برادران و فعالانه فرهنگی شیعه و اهل سنت در کنار یکدیگر حضور می یابند و به بحث و تبادل نظر در خصوص وحدت و مقاومت اسلامی می پردازند .

 

 

فرزادی پور با اشاره به اینکه ماه رمضان یک اتفاق فرهنگی عظیم است که به جهان اسلام تعلق دارد،تصریح  کرد: ماه رمضان سفره خاص الهی است که فقط بندگان خاص خدا که اهل ورود در این ضیافت الهی هستند می توانند سر این سفره نشسته و از فیض و برکات آن استفاده کنند.

 

 

فرماندار سرپل ذهاب اظهار کرد:رسیدن به امت واحده اسلامی و تلاش و کوشش برای یکی شدن امت اسلامی از اهداف برپایی این افطاری است.

کد خبر 1168175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha