افزون بر ۱۴ میلیارد ریال برای تکمیل واحدهای مسکونی ناتمام پرداخت شد

مدیر بنیاد مسکن فاروج گفت: ۱۴میلیارد و ۸۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای تکمیل مسکن خانوارهای نیازمندی که مددجوی نهاد حمایتی نبودند، در شهرستان پرداخت شد.

وحید خاکپور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج اظهارکرد: منابع حساب 100  امام خمینی(ره)  مسکن خانوارهای محرومی که زیر مجموعه هیچ دستگاه حمایتی نبودند را تکمیل کرد.

 

مدیر بنیاد مسکن فاروج گفت: تسهیلات طرح ویژه مسکن، کفاف تکمیل واحدهای در حال ساخت را با توجه به تورم و افزایش قیمت مصالح نمی دهد.

 

وی بیان کرد: از محل منابع حساب 100 امام خمینی(ره) برای خانوارهایی که مددجوی دستگاه های حمایتی نیستند و از هیچ منبعی توان استفاده برای تکمیل واحدهایشان را ندارند، 150 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می شود.

 

خاکپور افزود: 14 میلیارد و 828 میلیون و 500 هزار ریال برای این خانوارها در شهرستان توزیع شده است تا این واحدها به سرانجام برسد.

 

وی با اشاره به در دست ساخت بودن 25 واحد جدید در سطح روستاهای شهرستان با مشارکت بنیاد مستضعفان گفت: این تعداد واحد برای افرادی ساخته می شود که مددجوی دستگاه های حمایتی نیستند اما شرایط مقاوم سازی مسکن را هم ندارند.

 

وی گفت: دو تُن میلگرد، 500 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و یک میلیارد ریال تسهیلات برای این واحدها پیش بینی شده است.

 

خاکپور گفت: این خانوارها در سطح روستاهای شهرستان شناسایی شده اند و ساخت واحدهای مسکونی آن به زودی آغاز می شود.

 

وی افزود: در سال های اخیر شاهد جهش در مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان بوده ایم.

 

وی یادآور شد: از 9 هزار و 982 واحد نامقاوم و فرسوده سطح روستاهای شهرستان، تاکنون پنج هزار و 733 واحد مقاوم سازی شده است.

 

شاخص مقاوم سازی مسکن در سطح روستاهای شهرستان، 58 درصد است.

 

کد خبر 1168176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha