کانون شهدای هریکنده بابل فعال در اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان

میرزانژاد گفت: برنامه های ماه مبارک رمضان در کانون شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل براساس دستور العمل ها و بارعایت پروتکل های بهداشتی، فعال و پویا در حال برگزاری است.

«محمدعلی میرزانژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداست و باید این مهمانی با برنامه وِیژه برگزار شود که با تلاش و برنامه ریزی های انجام شده برنامه های مناسبی برای کانون هریکنده بابل تدارک دیده شده است.

 

مدیر مسئول کانون شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل افزود: کانون فرهنگی هریکنده بابل تلاش دارد تا در تمامی ایام سال اعضا و جامعه هدف را به سمت فعالیت های مسجدی و ارزشی تشویق و ترغیب کند در این راستا نیز برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: الگوی درست زندگی کردن و تلاش برای نهادینه کردن ارزش های دینی و انقلابی در جامعه فعالیتی است که در طول سال در دستور کار است و در ماه مبارک رمضان با قوت بیشتری اجرایی می شود.

 

میرزانژاد گفت: برنامه های ماه مبارک رمضان در کانون شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل براساس دستورالعمل ها و بارعایت پروتکل های بهداشتی، فعال و پویا در حال برگزاری است.

 

مدیر مسئول کانون شهدای هریکنده مسجد ولی عصر(عج) بابل افزود: جلسه خانگی قرآنی، اهدای خون نمازگزاران ، جزءخوانی قرآن کریم، نشست امام جماعت با جوانان و نوجوانان و تهیه و تو.زیع بسته های معیشتی از جمله برنامه های اجرا شده در این ایام بود.

 

وی گفت: برنامه های پیش رو در ماه مبارک رمضان شامل برگزاری مسابقات قرآن، برنامه شبی با قرآن و عیادت از بیماران است  که در 11 اردیبهشت ماه ویزیت رایگان اهالی انجام می شود.

 

میرزانژاد همچنین به حضور اعضای کانون شهدا هریکنده بابل در نماز جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: برنامه ریزی برای حضور در مراسم روز قدس انجام شده است و با حضور گسترده در این راهپیمایی حضور خواهیم داشت.

کد خبر 1168264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha