استفاده از ظرفیت روحانیت جهت تقویت هویت دینی در مدارس خراسان جنوبی

موسوی نژاد گفت: از ظرفیت روحانیت جهت تقویت هویت دینی و نهادینه سازی باورها در مدارس خراسان جنوبی استفاده خواهد شد و به تقویت مرزهای اعتقادی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزش های انقلاب توجه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «سیدعلیرضا موسوی نژاد» امروز (1 اردیبهشت) در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بحث دین و شریعت نبوی همراه با رفتار و اخلاق انسانی از مهم ترین دغدغه های بنده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: توجه ویژه به آموزش و موضوعاتی که دغدغه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هستند را در دستور کار خود قرار خواهیم داد و به تقویت مرزهای اعتقادی وحفظ دستاوردها و تبیین ارزش های انقلاب توجه خواهیم داشت.

 

وی گفت: برای تربیت دانش آموزانی خلاق، متعهد و مسئولیت پذیر باید معلمانی مجهز به دانش روز، خاصه علوم تربیتی و مشاوره داشته باشیم تا از طریق تقویت روحیه انقلابی دانش آموزان زمینه تشکیل تمدن اسلامی را فراهم کنیم.

 

موسوی نژاد با اشاره به به نقش روحانیت در تربیت و هدایت مردم عنوان داشت: از ظرفیت روحانیت جهت تقویت هویت دینی و نهادینه سازی باورها در مدارس خراسان جنوبی استفاده خواهیم کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پایان به بحث کمبود نیروی انسانی در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: متاسفانه 2 هزار نیروی انسانی در استان کمبود داریم و امیدواریم این مشکل مرتفع شود.

 

 

کد خبر 1168268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha