حضور ۳۰۰ نفری کودکان جهرمی در اجتماع «نمک پروردگان حسنی»

شفیعیان گفت: اجتماع «نمک پروردگان حسنی» با حضور ۳۰۰ نفر از کودکان، نونهالان و نوجوانان شهرستان جهرم با هدف نمود مطلوب تر دین مداری ودین باوری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (پنجشنبه ۱ اردیبهشت) در اجتماع «نمک پروردگان حسنی» گفت: برای نخستین بار در مصلی نماز جمعه جهرم با حضور روزه‌اولی‌ها  مراسم «نمک پروردگان حَسنی» برگزار شد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم به تشریح اهداف این برنامه پرداخت و  افزود:  امسال و با هدف نمود مطلوبتر دین‌داری، دین‌باوری و دین مداری جامعه به ویژه گروه کودکان، نونهالان و نوجوانان است که اجتماع «نمک پروردگان حسنی» یکی از مهمترین این رویداد‌ها به شمار می‌رود.

 

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران این برنامه اظهار داشت: این برنامه با همکاری فرمانداری ویژه جهرم و ناحیه مقاومت بسیج سپاه در محل مصلی نماز جمعه با حضور ۳۰۰ نفر از نونهالان و روزه اولی‌های شهرستان به همراه والدین خود برگزار شده است.

 

شفیعیان ضمن تشکر از حضور والدین در خصوص اهمیت روزه و روزه داری و تربیت فرزندان اظهار داشت: والدین و نهادها باید بیش از پیش از ظرفیت و پتانسیل‌های کودکان و آینده سازان جامعه در حوزه آشنایی با مباحث دینی و مذهبی استفاده کنند.

کد خبر 1168276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha